ראיון עם מיכל דרומר - המנהלת החינוכית - בקישורית הבאה:
http://www.upfile4u.net/Files/6y8v1m.mp3
החוויה היהודית "לגעת בשורשים" תוכנית בר/בת מצוה התוכנית כוללת שיעורי הכנה עשירים וחווייתיים (ב-10 מפגשים), שבהם 13 נושאי לימוד המכינים את הנער/ה למעבר מילדות לבגרות, קבלת אחריות אישית והבנת המשמעות של כניסה לחברת המבוגרים, שייכות לאומית, הכרות עם העבר הלאומי של העם ומשמעות קבלת עול מצוות. אישים ומושגים ביהדות, הלוח העברי, סמלים המאפיינים את טקס בר/בת המצווה, דרשה אישית, האשה ביהדות, המשפחה ואני ועוד. כל הנושאים מועברים בסדנאות לימוד תוך שימוש במשחקים מהנים, אביזרים ויזואליים מרהיבים, משימות אישיות וקבוצתיות, הצגות, כתבי חידה, יצירות שונות, סרטי וידיאו, שירים, פאזלים, תחרויות קבוצתיות ועוד הפעלות רבות ומגוונות בשילוב אמצעים אומנותיים שונים. בסיום התוכנית יתקיים "יום שיא" באחד מאתרי המורשת בארץ. * יום השיא כולל כניסה ופעילות באתר ומסיבת בר/בת מצוה בלווי מוסיקלי, כיבוד עשיר, צילום האירוע ומתנה לחתני וכלות בר/בת המצוה. ראיון בגל"צ עם מיכל דרומר - המנהלת החינוכית של "החוויה היהודית", בקישורית הבאה: http://www.UpFile4u.Net/Files/6y8v1m.mp3
http://www.upfile4u.net/Files/6y8v1m.mp3
החוויה היהודית "לגעת בשורשים" תוכנית בר/בת מצוה התוכנית כוללת שיעורי הכנה עשירים וחווייתיים (ב-10 מפגשים), שבהם 13 נושאי לימוד המכינים את הנער/ה למעבר מילדות לבגרות, קבלת אחריות אישית והבנת המשמעות של כניסה לחברת המבוגרים, שייכות לאומית, הכרות עם העבר הלאומי של העם ומשמעות קבלת עול מצוות. אישים ומושגים ביהדות, הלוח העברי, סמלים המאפיינים את טקס בר/בת המצווה, דרשה אישית, האשה ביהדות, המשפחה ואני ועוד. כל הנושאים מועברים בסדנאות לימוד תוך שימוש במשחקים מהנים, אביזרים ויזואליים מרהיבים, משימות אישיות וקבוצתיות, הצגות, כתבי חידה, יצירות שונות, סרטי וידיאו, שירים, פאזלים, תחרויות קבוצתיות ועוד הפעלות רבות ומגוונות בשילוב אמצעים אומנותיים שונים. בסיום התוכנית יתקיים "יום שיא" באחד מאתרי המורשת בארץ. * יום השיא כולל כניסה ופעילות באתר ומסיבת בר/בת מצוה בלווי מוסיקלי, כיבוד עשיר, צילום האירוע ומתנה לחתני וכלות בר/בת המצוה. ראיון בגל"צ עם מיכל דרומר - המנהלת החינוכית של "החוויה היהודית", בקישורית הבאה: http://www.UpFile4u.Net/Files/6y8v1m.mp3
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה